23. smotra stvaralaštva Saveza DND Hrvatske
Autor: Snježana Romić, 27. 10. 2019.
23. Smotra dječjeg stvaralaštva Saveza društava "Naša djeca" Hrvatske je iza nas. Vrata OŠ Lijepa naša i Tuhlja širom smo otvorili. Otvorenog srca s dobrodošlicom primili smo djecu i odrasle iz raznih dijelova Hrvatske. Programa otvorenja 23. Smotre stvaralaštva Saveza DND Hrvatske organizirali smo u suradnji s djecom i učiteljicama OŠ Lijepa naša, učiteljima sviranja GŠ Pregrada i GŠ Zabok, trenericama Mažoretkinja Dubrovčan i Desinićkih mažoretkinja. Dali smo sve od sebe kako bi u našem malom mjestu srdačno ugostili više od 400 djece i njihovih voditelja iz 19 društava „Naša djeca“. Nadamo se da smo ispunili njihova očekivanja te da su zadovoljni nastupom, novim iskustvima i prijateljstvima te da su ponijeli lijepe uspomene iz Tuhlja i Zagorja. Hvala roditeljima koji su ugostili djecu Bakra, Šibenika i Našica u svojim domovima i pokazali svoje veliko srce i ljubaznost. Veliko hvala svim volonterima i volonterkama. Bilo ih je preko 30 i bez njih se ovo događanje ne bi moglo organizirati. Uložili su veliki trud i svoje slobodno vrijeme u pripremi, organizaciji i održavanju Smotre. Družili su se s gostima, odraslima i djecom. Bili su dobri domaćini. Pokrovitelji Smotre bili su Krapinsko-zagorska županija, Općina Tuhelj i Nacionalna zaklada za razvoj civilnog društva. Hvala sponzorima: OŠ Lijepa naša, AGS-u Hrvatska, DND-u Koprivnica, Dragici Pavlinić-Ciglenečki, Termama Tuhelj, DVD-eu Tuhelj, Udruzi umirovljenika Tuhelj, Lovačkoj udruzi „Srndać“ Tuhelj, Udruzi vinara „TRS“ Tuhelj, KUD-u „Naša Lipa“ Tuhelj.
"Onaj tko se usudi poučavati nikada ne smije prestati učiti."
(John Cotton Dana)
"Korijeni učenja su gorki, ali plodovi su slatki."
(Aristotel)
"Učitelj - zanimanje koje poučava sva druga zanimanja."
(Anonimni autor)
Portali |
> AZOO |
> NCVVO |
> Skole.hr |
> CARNet |
> Nikola Tesla |
> Sigurnost na internetu |
> eduHr |
> Učilica |
> MZOŠ |
> Ettaedu |
Časopisi |
> Školske Novine |
> National Geographic |
> Drvo Znanja |
> Bug |
> Enter |